DZIEKI WSZYSTKIM ZA SLOWA OTUCHY I ZAINTERESOWANIE LOSEM NASZYCH DZIECI

DZIEKI WSZYSTKIM ZA SLOWA OTUCHY I ZAINTERESOWANIE LOSEM NASZYCH DZIECI

poniedziałek, 13 lutego 2012

EEG

Dziś Zuzia miała swoje pierwsze badanie eeg głowy. Oto co orzekła pani dr: zapis wykazuje cechy niedojrzałości bioelektrycznej. Rozkład przestrzenny fal charakterystyczny dla 1. roku życia. Zmian ogniskowych i napadowych nie rejestruje się.
Ogólnie rzecz biorąc wynik wyszedł dobrze. Padaczki nie ma. A niedojrzałość wynika z wcześniactwa. Przewidywana kontrola za pół roku, żeby sprawdzić, czy mózg się rozwija. Musimy się jeszcze pojawić u pani neurolog, ale to nie jest już takie pilne skoro wynik bez zastrzeżeń.
A z ciekawostek, to Zuzia ma za sobą pierwszą wizytę u ginekologa dziecięcego, gdyż podejrzewałam stan zapalny, ale okazało się, ze wszystko ok. 

Raczkowanie niekoniecznie, ale wspinanie taaak!!!

5 komentarzy:

  1. Noooooo....cudne!! Kamień z serca, co?

    Anita, nie wiem czy wczoraj napisałam - Zuzinka wygląda na zdjęciach po prostu przecudnie. Wierzę, że jej się uda. Nie ma innego wyjścia, po prostu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anita - kamień z serca:) - Agnieszka chyba podsłyszała, jak pisałam Ci to samo w smsie :).
    Co prawda nie rozumiem tego, co napisałaś w wyniku badania, ale SUPER że wykluczono padaczkę.
    Ginelolog dziecięcy??? Boże drogi, mam nadzieję że już nie włączysz Zuzince żadnych innych nowych lekarzy. Tylu, u których już była, to nawet emeryci nie obskoczą.
    Do zobaczenia 1-2 marca :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się bardzo!:) Jak na tak głębokiego wcześniaka Zulcia po prostu jak na mój gust cudownie daje rade.:)I oby tak dalej maleńka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitka- nie będę oryginalna i napiszę KAMIEŃ z SERCA :-) Wiedziałam, że będzie dobrze- pisałam Ci wcześniej więcej wiary w swoją dziewczynę :-) Trochę optymizmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny. ulga wielka :))) choć sprawa z napinaniem nóżek i rączek nadal niewyjaśniona. może psycholog coś nam podpowie - wizyta 22.02. a optymizmu przecież mi nie brakuje :-D
    poza ostatnią chwilą słabości, jestem pewna, że nasze dzieciaczki dadzą rade :) !!!!!!!!!!!
    pozdrowienia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń