DZIEKI WSZYSTKIM ZA SLOWA OTUCHY I ZAINTERESOWANIE LOSEM NASZYCH DZIECI

DZIEKI WSZYSTKIM ZA SLOWA OTUCHY I ZAINTERESOWANIE LOSEM NASZYCH DZIECI

środa, 28 marca 2012

wiosna wiosna

Po ponad 3 tygodniach choróbsko prawie odpuściło.  pozostał jeszcze sporadyczny kaszel i charczenie w oskrzelach. Leki się skończyły, w użyciu tylko syrop na alergie. Wyniki na chlamydie i mykoplazmy wyszły ok - Zuzia ich nie doświadczyła.


Pogoda sprzyja, więc chodzimy coraz częściej na spacerki, a w każdej możliwej chwili wciskamy Zuzi okulary. Jak uwaga jest zajęta czymś ciekawym to wytrzyma nawet z godzinę.





Zuzia przechodzi chyba teraz skok rozwojowy. Zaczyna powtarzać po nas różne miny i ruchy. M.in. na hasło "zrób raczki", reaguje tak:


Co mam zrobić?

Znowu?!

OK.

Zuzia nauczyła się również kilku innych rzeczy . Wie, która zabawka to hipcio, a która lala, i daje im buziaki, pokaże jak się ziewa, gdzie są włosy. Mały postęp w rozumowaniu świata. Musimy się ostro wziąć do pracy, żeby rozwijać umiejętności kognitywne. Doman wciąż czeka.


5 komentarzy:

  1. Czołem.
    Przeglądałem co można w Turku zrobić z 1% podatku i trafiłem na namiary na Zuzię. PIT wobec tego wypełniony. Od tej pory natomiast bloga dodaję do ulubionych. Będę czytał i trzymał za Waszą trójkę kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielki. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moi drodzy przesyłam Wam moje wyróżnienie dla Waszego bloga w blogowej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://emilkamalabohaterka.blogspot.com/2012/04/zabawa-blogowa.html

    OdpowiedzUsuń